02.53 / 24 DECEMBER.





- God jul mina vänner! Klockan är snart 3 timmar efter midnatt, och det är julaftonsnatten.
Är väl standard att man inte kan somna då, eller hur? 


Min dag har hur som helst varit helt perfekt. Jul på Liseberg var supermysigt med la familia. Vi knäppte kort, åt smakprover, åt churros med chokladsås, spelade air-hockey och bilspel, vann choklad, tog kort med Lisebergs-kaninen, frös nästan ihjäl och kramades en hel del. Fick mig verkligen på superbra humör, gav mig en hel drös med jul-feeling, och en massa mysiga bilder fick jag på köpet!

Mitt internet just nu är dock jättesegt så lägger upp resten av bilderna imorgon då jag får tid till det. 
- Nu däremot ska jag kika på julkalendern till jag somnar, är sisådär 17 avsnitt efter så måste komma ikapp hehe. Vi hörs imorgon, nattinatti.
Måste förresten ha sötaste pojkvännen som ringer vid tolvslaget och säger god jul, hihi så söt.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: