28 december

 


Hej min vännor. Idag är det sista fredagen på hela 2012. Helt sjukt! Och om jag får vara ärlig har jag panik över att det snart är nyår. Inte för att det blir ett nytt år och allting, utan för att jag inte har några som helst planer på just nyårsafton. PANIK. Vi letar runt för fullt efter någonting att göra men utan resultat. Hoppas verkligen på att allting är löst tills på måndag, annars får vi helt enkelt göra det bästa av situationen. 

Jaja, nu sitter jag hemma hos Andreas. Tidigare var vi hemma hos mig där vi sov inatt, låg i sängen och drog oss till halv 4 typ hehe. Sen såg vi på film och bastade litegrann. Sjukt mysigt! 
Nu ska jag gibba med Cajsa sen mysa med min fina pojkvän. Vi hörs imorgon!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: