FÖRSTA DECEMBERDAGEN.

Helt sjukt att det är december redan. Men har faktiskt börjat få lite julstämning då det faktiskt har börjat snöa lite, blivit svinkallt och alla belysningar har kommit upp utomhus. Skitmysigt, älskar denna tiden på året!

Idag vaknade vi galet sent, vid halv 2, gjorde oss ordning och tog bussen till Åsa. Där firade vi Andreas lillebror Philip som fyllde 14 i förrgår. Massa mys, god mat och trevligt sällskap. Tack och bock för det! Nu är vi hemma i lägenheten igen, får se vad vi sysselsätter oss med resten av kvällen. Lär bli sent då vi vaknade sent idag, men what to do? Det är ju ändå lördag liksom. 






Josefine
01 December, 2012 - 19:08 / BLOGG: http://josseuden.blogg.se

Ååh, så fin din blogg är! <3
Skulle behöva lite hjälp med min egna då jag suger på html, om du känner dig manad någonting :')

Svar: Nemen tack vännen! Tog tid för att få den som jag ville, men lyckades tillslut ;) Jaa det förstår jag, asså html mindfuckar verkligen haha! Kan absolut hjälpa dig, så gott jag kan iaf! Är inte superexpert jag heller ännu ;)<3
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: