kallaste kvällen på länge.

Kan säga att dagen inte blev så mycket bättre som jag trodde. Eller jo delvis, men delvis inte. Fick sjuka skoskav av dom nya skorna, så kunde knappt gå då jag skulle hem från skolan. Men kom hem tillslut, Cornelia gjorde mig sällskap en timme ungefär i lägenheten, sen tog vi bussen till Fjärås vid 4 tiden. Vi ställde in pulka-åkningen, och bestämde oss för att ha filmkväll istället. Men då vi väl kom dit, var Jim galet taggad på att gå ut så han fick som han ville - och en kvart senare var alla ute i 3 lager kläder typ.

Efter några timmar var vi tillbaka hos Maurits, såg på film, drack te och försökte få upp värmen. Vid 10 tog jag bussen in till stan med Maurits, Julius, Janina, Edvin och Oskar. Var riktigt trevligt faktiskt!

Just nu; Är tillbaka i lägenheten, inte på det bästa humöret, trött, less och fryser. Ska ta mig en varm dusch och försöka somna till lugn musik. Får se om jag kommer kunna somna.. Vi hörs.













Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: