let it snow, let it snow, let it snow!

Kliade i fingrarna då det snöade så himla fint ute idag, och jag satt i skolan utan kameran i närheten. Så så fort skolan slutade mötte jag upp Cornelia och Sara för att fota litegranna. Resultatet ser ni nedan, och ni kommer även få se lite imorgon. Efter photoshooten tog jag och Sara en promenad till gymmet. Blev mer tjöt än gym faktiskt, men det var jättetrevligt iallafall. Tack för dagen tjejor!

Just nu; Kom precis hem efter att ha käkat kebab med min onyttiga pojkvän. Han lyckas alltid övertala mig trots att det kostar en massa och är sjukt onyttigt, inte okej! Men men. Nu ska jag kika på Portkod 1321 en stund, sen blir det Prison Break-mys med min fina. Skönt att kunna somna sent då jag inte börjar förrän 12 imorgon. Precis vad jag behöver! Vi hörs imorgon, puss.




















Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: