make it in time.


Om dagen börjar dåligt, kan den bara bli bättre. Visst är det så man brukar säga? Bussen jag och Älskling tog från Frillesås imorse var försenad, vilket fick oss att missa bussen från stationen till skolan. Så vi fick gå, gå i 18 minusgrader och jag hade endast på mig leggins på benen. På grund av det är jag fortfarande iskall i hela kroppen, och känner att jag inte alls är taggad för dagens planer. 
Dagens planer är att åka till Fjärås vid 4-5 någon gång och träffa mina kära vänner. Vi ska åka pulka. Är jag taggad för det när det är såhär kallt ute och jag fryser när jag sitter inne med vinterjacka? Nja. Menmen, blir nog kul ändå så varför inte! 

Igår var jag på stan med mamma några timmar, efter återföreningen med mina tjejor. Fick ett par skor och en vinterjacka. Skitnöjd trots att jag fick skoskav av att gå till skolan imorse, men that's what skavsårsplåster are for. Vi hörs senare, puss.








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: