när solen går ner.



Mina tankar går till Sebastan Anderssons nära och kära idag, att en så ung kille ska behöva mista livet vid så ung ålder är bara sjukt. Kan inte fatta att det har hänt, fick värsta chocken då jag fick reda på att det var han. Herregud. Vila i frid Sebastian. 
-

Var rätt svårt att somna inatt, så fick inte allt för många timmars sömn. Rätt seg idag pga det, men får iallafall träffa mina älsklings tjejor efter skolan för en återförening. Ida har äntligen kommit hem från sin 2 månaders långa segling i Medelhavet, gud vad mycket vi har att prata om. Ska bli så kul att träffa henne, och alla andra såklart! Efter fikan möter jag upp min fina mamma och kollar på vinterjacka, sen följer jag med henne hem till Frillesås för att spendera natten där. Älskling följer såklart med också, sovit med honom i över en vecka nu hehe. Världens finaste kille!
- Men ja, vi hörs senare skulle jag tro. Ha en fortsatt bra torsdag, så taggar vi inför helgen!

 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: