SISTA INLÄGGET NÅNSIN..



.. ifall jorden går under inatt 2.12 som det är sagt.
Idag blev det en superbra dag faktiskt. Försov mig dock imorse så fick gå till skolan från bussen
och missade första lektionen, men de va skönt att sova lite längre hehe. Var även julshow på skolan idag,
vi skratta så tårarna kom nästan. Så roligt haha! 

Efter skolan åkte jag till Göteborg med min prins, hittade lite julklappar och resten köper jag imorgon.
Nu är jag hemma hos Andreas, ska kika på Harry Potter sen ska vi hålla tummarna för att
jorden inte alls går under inatt. Gud vilken lättad om man vaknar imorgon och inget hänt! 

Så vi hörs förhoppningsvis imorgon, annars ajö underbara älskade läsare. Ses på andra sidan!
haha, puss.

 







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: