EL GATO ▲



Den här kissen måste vara den sötaste som finns. Fastnar alltid på bild och är oftast hur mysig som helst precis då man behöver lite närhet. Inte helt fel att ha henne som sällskap i 2 veckor! Just i denna stund ligger hon på mitt bröst och kurrar, så söt.
-

Befinner mig fortfarande i soffan, efter att ha kollat på Shoo Bre tills jag somnade i en timme ungefär. Pausade och tittade lite på 2 ½ men istället. Nu ska jag snart gå ner till torget för att möta Mathilda, eftersom jag råkade glömma mitt smink där i söndags (sjukt klantigt).
Men tur att det är nära iallafall! Ytterligare en fördel med att bo såhär centralt. När jag kommer upp ska jag göra mig ordning för sängen och kika klart på filmen. Hasta luego!








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: