"vi gör saker som vi inte får"


outfiten för gårdagen, madre fick agera fotograf en stund hehe.

Och här sitter jag nu, på en söndag och helgen bara flög förbi. Men jag har haft en skitrolig helg, så ska inte klaga faktiskt!
Kvällen igår var sjukt kul faktiskt. Vi delade oss på hälften och köpte mat för det första, hälften köpte thaimat och resten köpte kebab/pizza. Sen möttes vi och gick tillsammans upp till lägenheten. Efter mycket vel åkte 5 av oss 8 tjejer på lite äventyr, som jag skrev i förra inlägget. Så sjukt roligt nu såhär efteråt, haha. Vid 7 imorse var vi hemma i lägenheten igen, somnade vid halv 8 och vid 11 var alla uppe. 

Sammanfattning; Mysig tjejkväll till en början, en helt sjuk natt med underbara människor, och en seg dag idag efter inte allt för många timmars sömn inatt. 

Nu är jag hemma och ska äta god middag men min fina familj. Solsidan ska vi se också. Perfekt söndag!
Imorgon laddar jag upp bilder från gårdagen ska ni se, ha en fin kväll.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: