bästa söndagen på länge!





Ajjemen, självklart blev det fotografering idag minsann! Är riktigt nöjd över bilderna dessutom, tackar min fina älskling för det och såklart det härliga vädret. Kunde gå med bara klänning på stranden idag, gav mig rejäla sommarkänslor. För övrigt så får ni se dom bilderna på tisdag skulle jag tro. För att ha något att göra under dom tre timmars lektionerna så måste jag vänta tills dess med att redigera resten nämligen. 

Hur som helst, dagen har kortfattat varit sjukt bra och mysig. Nu måste jag avrunda för att göra mig klar för sängen, är riktigt trött efter idag och imorgon väntar en lång och seg skoldag bland annat. Vi hörs mer då, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: