Ben, prov och CV.


• Sämsta just nu: Ingenting går som jag vill och humöret är inte det bästa.

• Bästa just nu:
1. Nyrakade och insmorda ben. SÅ SKÖNT. Förstår inte hur tjejer kan gå utan att raka benen i mer än typ 3 dagar. Det klarar iallafall inte jag av för jag vet hur skönt det är med nyrakade ben. Så lena och mjuka!
2. FREDAG IMORGON.

Ja mina fina, imorgon är det fredag vilket jag tycker är rätt sjukt. Trodde den här veckan skulle gå jättelångsamt med tanke på att vi har haft 2 prov under veckan som varat i 2 timmar båda två. Men jag hade fel! Veckan har gått skitfort och snart är det helg igen, underbart! Provet gick förresten bra idag också, tror jag iallafall. Är så ivrig över att få reda på resultaten. 

Imorgon väntar 3 timmars animerande och 80 minuters samhällskunskap. Sen ska jag lämna ut CV med Andreas eftersom att det inte blev av idag. Därefter får vi se vad dagen erbjuder!

Nu ska nana kudden hade jag tänkt, är så trött även om jag somnade en stund när jag kom hem.. hehe. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: