bye march, hello april.

 
Så var påskhelgen slut och huset i Frillesås blir i stort sett tomt på folk. Har varit en supermysig helg med hela familjen samlad och jag skulle inte kunna tänka mig ett bättre sätt att fira påsk på. (förutom utomlands iofs..) 

Igår blev det lite sällskapsspel med familjen innan jag fick stressa för att duscha, göra mig ordning, packa och äta för att sedan ta bussen hem till pojkvännen. Var här en timme ungefär sen tog vi bussen vidare till Kungsbacka för att kika på bio tillsammans med Robin. Delade på en kebabtallrik, köpte gott på Hemköp sen började bion 20.45. G.I Joe Retaliation i 3D blev det, killarnas val såklart. Men den var faktiskt helt okej! Fick se Channing Tatum i 3D så ska absolut inte klaga hehe. 

Efter bion blev det ett snabb-besök hos syster i lägenheten där också Hanna befann sig, som missade flyget hem igårkväll. Så typiskt. Men det var skönt att få krama om henne en gång till innan hon åkte. - Nu befinner jag mig hos Älskling och blir här några timmar till innan vi fortsätter dagen hemma hos mig. Mer om det senare, ha en fin första april-dag.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: