en vind i april



Pappa åkte med mig till Coop efter middagen för att handla lite inför det nationella provet imorgon. Egentligen är provet bara 120 minuter, och efter det har vi lunch. Men läraren tyckte man skulle ha med sig något att tugga på så att man inte blir allt för trött och slut i huvudet efter halva provet. Så jag köpte mig en banan, en dricka och mörkchoklad. Ska nog ta mig igenom hela provet med det ska ni se!

Efter provet fortsätter dagen som vanligt med två mediaproduktion lektioner. Sen ska jag göra lite ärenden och sen hem till min älskling där jag förmodligen spenderar natten. Ville bara uppdatera er om mina planerna för morgon dagen. Nu ska jag fortsätta på säsong 4 av OTH, xx 


• btw är jag inte nöjd med min tillfälliga design för fem öre. ska fixa allting från grunden när jag har tid och ork, stay tuned!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: