eyes wide open



Haft jättemysiga dagar hemma hos världens finaste, med tacos, tv-spel, filmer och massa mys. Men det är faktiskt riktigt skönt att få komma hem och krama om föräldrarna litegranna, (och kissen som hoppa upp i mitt knä så fort jag kom hem). Tittat på Let's Dance med dom och nu står pappa och gör chokladpudding för oss allihopa. I vanliga fall tycker han inte så mycket om "sötsaker", men chokladpudding älskar han. Så söt, haha! 

- Sitter nu med en kopp te och ska se på One Tree Hill hade jag tänkt. Bara ett avsnitt kvar på säsong 2, sen börjar jag på värsta säsongen på hela serien. Blääää. Men ska inte avslöja för mycket för dom som inte kommit så långt ännu! Ha en fortsatt bra fredagkväll så hörs vi imorgon, - besos






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: