fortfarande 12 år i huvudet

skämt åsido, grattis på din 19-årsdag allra finaste pojkvän, jag älskar dig mer än du anar! 
 
Fick vakna bredvid honom imorse, när hans mamma kom in med tårta och paket samtidigt som hon sjöng för honom. Han fick bara det han önskade sig, så nöjd blev han iallafall! Bland annat en Iphone 4s. Kommer ihåg hur nöjd och lycklig jag var när jag fick min 4s, haha! 

Hur som helst, slutar nästan 2 timmar innan 19-åringen idag, så åker hem till honom medans han är kvar i skolan. Sen ska vi fira honom hela dagen. Mina föräldrar ska komma över på middag till och med. Kommer bli supertrevligt!
Och måste bara tillägga att det är SÅ skönt att det är fredag. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: