nionde april.



jag idag // cykelturen imorse // rastlös i fotostudion // cykeltur med älsklingen
 
Min dag med ett ord - GO. 
Det var kul att filma idag, och så himla skönt att äntligen träna. Blev en snabb sväng på gymmet bara men fick mycket gjort och kände mig nöjd. Känner dock att jag har gjort någonting på fel sätt då jag har otroligt ont i nacken för tillfället. Gör svinont när jag tittar uppåt med huvudet.. Men får hoppas det går över inom kort! 

Efter skolan och gymmet åkte jag och min fina älskling hem till mig som planerat. Vi fick cykla hem cykeln från bussen, men det var faktiskt riktigt mysigt med sällskapet jag hade hihi. Vi hann inte göra så mycket innan han skulle hem, men vi kollade iallafall på One Tree Hill, åt middag och så hann vi pussa på varann massor innan han blev upphämtad. Tack för idag mitt hjärta. 

Är så obegripligt trött redan, så lär somna efter detta. Eller kanske ett avsnitt OTH innan? Kan.inte.sluta.kolla. Hehe, godnatt på er!





bexollila.
09 April, 2013 - 22:41 / BLOGG: http://www.nattstad.se/bexollila

Passa på att få synas i min blogg - ''Jag är med'' kommentaren är det ända som behövs - http://www.nattstad.se/bexollila?id=7874440


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: