set fire to the rain

tur man får låna pojkvännens keps när man har en bad hair-day. du får tillbaka den imorgon älskling hehe.
 
Älskar att vi slutar tidigt på fredagar. Eller tidigt och tidigt, 2 är bättre än 3 iallafall! Fick dessutom skjuts av Filip till stationen då vi slutat - slapp gå och hann med 14.30 bussen hemåt. Tackar för det! 

Har fortfarande inte dykt upp några planer för kvällen så jag blir hemma! Är inte så sugen på att dra ut heller eftersom det för tillfället regnar och huvudvärken har kommit på besök. Så det blir en slapp fredag inomhus. Lite film, gott käk och mys. Ska sätta mig och bli klar med en design också. Inte min denna gången, utan en kompis som bad mig om hjälp. Länkar till hennes blogg när allt är klart och hon kommit igång! 

- skriver mer sen, xxxx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: