sista-minuten.


Älskar att ha syster hemma så jag kan få spendera min kväll och natt i lägenheten tillsammans med henne och Richard. Så mysigt att vara här! Gosa med missen, äta systers fruktansvärt goda mat, se någon mysig film och snacka lite skit. Behövde verkligen allt det idag, bäst är ni båda två! 

Sitter för övrigt och andas in dofterna av maten från köket, och skriver på mitt tal. Så typiskt mig att göra allt i sista sekunden. Men jag ser det som en fördel i detta fallet, då jag kommer ha allt mycket fräschare i huvudet imorgon än om jag hade gjort klart det förra veckan. Does that even makes sense? Ja, för mig gör det de. Försöker intala mig själv att det kommer gå bra imorgon, vad tror ni?





jossy
17 April, 2013 - 20:45 / BLOGG: http://josefinesaranathalie.blogg.se

Lycka till! :)

Svar: tack så mycket, lär behövas! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: