självporträtt.

Klarade mig igenom dagen trots allt. Halsont, huvudvärk, trötthet och hunger. När jag kom hem behövde jag komma på andra tankar. Så jag rensade bort alla kläder från min fina stol, tog fram stativet, förberedde kameran och klickade på fjärrutlösaren x antal gånger. Är så himla fint ljus just vid fönstret där stolen står, men lite för starkt. Måste införskaffa mig några reflexskärmar alltså. Men jag löste det på mitt egna vis med lite inspiration från andra fotobloggar.

Resultatet blev rätt fräckt, men än så länge får ni lite sneak-peak medan jag vilar en stund för att sedan redigera resten. Hoppas ni som går i skolan haft en bra första skoldag! Hasta luego.
 






Ellinor Edman
05 April, 2013 - 18:09 / BLOGG: http://ellinoredman.devote.se

Så sjukt fina bilder, vad har du för kamera & vad använder du dig av vid redigeringar? Kram!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: