som en söndag ska va.

 
Ja ni vet, då man inte gör någonting speciellt alls på hela dagen. Slappar, kollar sin favoritserie och har på sig mjukiskläder hela dagen. Det är för mig som en söndag ska vara. Dock lite långtråkigt och ensamt, men rätt skönt ändå. Borde egentligen plugga, men idag har jag verkligen inte den orken så det får vänta tills imorgon. Imorgon blir det skola som vanligt, hade planer på att gymma också men tror jag följer med till flygplatsen och hämtar syster istället. Får se vad jag är sugen på imorgon, men vore riktigt skönt att träna lite. 

Well well, ha en fortsatt bra söndag. Och stort grattis till min fina vän Mathilda som fyller hela 17 år idag! Snart är det min tur, hihi.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: