you'll be with me wherever i go

Blev inte riktigt som jag tänkt mig idag. Gick igenom lite inför nationella på svenska lektionen, samhällskunskapen kunde jag inte göra något på eftersom typ hela min grupp var borta. Efter lunchen hade jag inte lust för någonting och ville bara komma på bättre tankar. Så jag sjukanmälde mig resten av dagen. Dels pga huvudvärk men också för personliga orsaker. 

Insåg att det var en timme tills nästa buss hemåt när jag väl kom till stationen. Så jag hörde med Sara och vips så befann jag mig på gymmet tillsammans med henne. Inte superbra att träna när man har huvudvärk, men det var det värt. Känns riktigt bra nu efteråt, och det var skönt att träffa Sarisen igen. Tog sen bussen hemåt och en promenad från bussen, riktigt skönt det med!

• Nu ska jag sätta på någon film eller serie tror jag, och vila upp mig inför morgondagen. Phu. 





Julia - Flickan med hål i tightsen och med alltför stora tröjor.
22 April, 2013 - 15:49 / BLOGG: http://juliasphotography.blogg.se/

Vilken fin blogg! :)

Svar: Åh tack ska du ha! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: