Åh idag.



Om 5 timmar landar hans flygplan på Landvetter, och där kommer jag stå som ett litet barn på julafton på tå för att försöka hitta honom bland allt folkvimmel. 8 dagar har vi varit ifrån varandra. Men nu är det bara några ynka timmar kvar tills jag får krama om honom och pussa på honom. Åh, idag. Gud vad jag längtat efter den här dagen. Ni anar inte! 

Har massa att förbereda innan han kommer, massa surprises ska han få så det är lite meck dom här ynka timmarna! Varit med finaste Sara fram tills nu så har sluppit räkna ner varje timme haha. Blev massa snack, lite film-mys och lunch på de! Tack fina du. 

Nu måste jag sätta igång, får se om jag hinner blogga mer innan jag åker till flygplatsen! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: