BRA INITIATIV


(blir väldigt mycket vardags-bilder nu när jag bor i lägenheten och inte har så mycket annat att fota, hope it's ok)

För att fokusera på annat än att räkna ner dagarna tog jag initiativet att resa mig från soffan och pallra mig till gymmet för ett kvällspass. Det var riktigt skönt att göra något annat än att sitta i en lägenhet och kolla på tv om man säger så. Nu kom jag precis ut från duschen och har gjort mig lite te. Väntar på att det ska svalna så att jag kan njuta av det till några fler Pretty Little Liars-avsnitt. Ja Claudia, jag är redan beroende. Kommer vara uppe hela natten och titta på de! Haha, helt stuck. Vi hörs mer imorgon, natti på er. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: