Home sweet home



Nikon D60 + NIKKOR 18-105mm F/6.3

Skulle egentligen varit kvar i lägenheten ikväll med några vänner, men det blev flyttat tills imorgon så passade på att åka hem till mamma och pappa istället! För att slippa laga mat till sig själv och känna sig ensam - även om det varit rätt skönt dom flesta dagarna. 

Ikväll blir det iallafall grill med föräldrarna, kanske krypa upp i soffan och se på en film också om jag får bestämma. Men nu ska jag vila lite hade jag tänkt. Varit uppe sen 8 imorse för att Cornelia skulle iväg till jobbet och jag kunde inte somna om. Dålig sömn ihop med mensvärk är dessutom det värsta som finns, så PLL och sängen here i come! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: