imponerad på mig själv





Tog mig faktiskt en promenad till gymmet trots det otäcka vädret ute. Det blixtrar fortfarande men inte lika nära, så slipper höra allt muller! Hur som helst gick det skitbra att gymma. Körde på rejält och jag kände så fort jag skulle ner för trappan och hem hur trötta mina ben var. Som spaghetti! Är så skönt att gymma på kvällstid precis innan stängning, då är det max 6 pers där och man slipper vänta på att maskiner ska bli lediga. Ska bli så skönt att komma igång på riktigt när skolan börjar!

I skrivande stund sitter jag i soffan med duntäcke och katten bredvid mig. Kommer inte orka röra mig mer på hela kvällen haha! Funderar dock på att ta mig något att äta, får se om jag nånsin får ork till det.. Först lite PLL! 
 





Linafoto
13 Augusti, 2013 - 23:17 / BLOGG: http://linafoto.blogg.se/

Svar: TACK så mycket :D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: