LONG DAY

 
Bild ur arkivet.

Här sitter jag nu, mör i kroppen, gäspar var fjärde minut, orkar knappt hålla ögonen öppna, hostar och har precis ätit en god middag framför Idol. Det gick jättebra att rida förresten. Blev bara skritt en runda för att få lära känna honom, nästa vecka blir det en uteritt i skogen med mer trav och galopp! 

Men nog om det, nu ska jag faktiskt lägga mig och kolla på PLL. Mer än så orkar jag inte göra just nu. Varit en lång dag idag! Imorgon får jag skoldatorn och får även träffa alla nya 97or på skolan. Kommer bli intressant hehe. Får dessutom skjuts av pappa in till stan så får en timmes extra sömn. NICE. 

Vi hörs mer imorgon från skoldatorn ska ni se! Natti på er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: