MÅNDAG.



Ytterligare en outfitbild från gårdagen. ^

Har varit en extremt lugn måndag må jag säga. FaceTimeade med Daniella förut som befinner sig i Rimini för tillfället, var väldigt kul och dom är väldigt saknade! När vi la på somnade jag om och sov till halv 4 men hade kunnat sova så mycket längre, fast vill inte vända på dygnet allt för mycket när det bara är 8 dagar kvar till skolstarten - ångest. 

Hur som helst, tog mig då en prommis till Subway för lite frukost/lunch. Sen jag kom tillbaka har jag bara kollat på PLL, pratat lite med min saknade prins och ringt lite samtal. Nu ska jag fortsätta med PLL en stund till sen kika på någon film hade jag tänkt. Bara två dagar kvar nu! Längtar.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: