SÖNDAG


Trots att jag fick en långhelg tycker jag att den har flygit förbi. Men kul har det varit! 
Blev en underbar kväll hos Louise igår som alltid. Gott käk, supergod efterrätt, lite tjejsnack och massa skratt - sedan somnade vi någon gång efter midnatt. Idag åkte alla hem en efter en, och till frukosten var det bara Louise, jag, Cornelia och Inez kvar. Älskar frukosten hemma hos Louise, är som att komma till ett fem stjärnigt hotell liksom. 

Nu är jag tillbaka hos min fina. Får se om jag stannar här över natten eller om jag åker hemåt ikväll. Har sovmorgon till 10 imorgon nämligen, men det hjälper inte så mycket när man måste kliva upp redan halv 8 för att hinna gå till bussen. Tjänar alltså på att sova här, men får se hur det blir! 

Lägger upp lite bilder från gårdagen senare ska ni se, nu ska jag pussa på min pojke. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: