Tar vara på sista dagen.



Har sovit ut rejält, tagit sommarlovets sista dopp, ätit pannkakor ute till frukost och spelat kort på våran uteplats med Andreas och pappa. Varit en lugn sista dag på sommarlovet, men fick spendera den på bästa sätt. Nu väntas bara premiären av Idol om 40 minuter som pricken över i:et!

Tycker att sommarlovet har varit rätt långt den här gången. Jag menar, det var ju en evighet sen jag stod med både systers och Andreas plankat och väntade på att dom skulle springa ut och åka runt på sina flak. Men kan inte säga att jag är glad över att skolan ska börja, men vem är det? Haha, det enda som ska bli skönt är rutinerna - och att få komma igång med träningen igen! Dessutom får jag min skoldator i veckan, så nu mina vänner blir det stor förbättring på bloggandet kan jag lova! 

Nu ska jag plocka ihop lite bilder jag ska skicka till Fujidirekt och få utskrivna, äntligen! Så svårt att välja ut bilder bara.. Vi hörs! xx


 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: