the red one


Nikon D60 + NIKKOR 18-105mm f/5.6

Och då var även den här dagen avklarad. Såg klart Idol för en timme sen, sedan dess har jag pillat lite med bilden ovan + några till. Var nämligen tvungen att fotografera till en fotouppgift - att ta 3 bilder som beskriver mig själv. Har kommit på och slutfört en av idéerna, har en annan idé kvar sen vet jag inte riktigt vad jag ska ta för sista bild innan torsdag, men det löser sig! Bilden ovan har alltså inget att göra med uppgiften, fick bara för mig att ta lite självporträtt när jag ändå höll på liksom. 

Ska ta mig en kopp te framför OTH nu hade jag tänkt. Imorgon blir det en kort skoldag för min del, skööönt. Ska därför hinna med att fota lite imorgon faktiskt, får se om det kommer upp något resultat här. Vi hörs!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: