2014, i'm ready for you

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Åkte utomlands på egen hand med pojkvännen, såg elefanter, haft ett förhållande hela året, fått ett jobb!

Hur har ditt 2013 varit? 
Varje år har ju sina ups & downs, så både bra och dåligt men framförallt lärorikt.

Tror du att år 2014 kommer att bli bättre? 
Jag hoppas det. Kommer dock bli jobbigt utan Andreas vid min sida.
  
  
Blev du kär i år? 
Om och om igen i min fina Andreas 
 
Bästa köpet? 
Resan till Malta definitivt!

Vad spenderade du mest pengar på? 
Bio och mat hehe

 
Gjorde någonting dig riktigt lycklig? 
När storasyster från Stockholm överraskade familjen, veckan på Styrsö med Andreas familj var så himla bra, natten i Sundsvall med gamla klasskompisar, att se min syster ta studenten, när älskling kom hem från England!

Vilka låtar kommer påminna dig om år 2013?
Avicii - Wake Me Up (kommer aldrig tröttna), Justin Timberlake - Mirrors, Medina - Miss Decibel

Har du haft ett förhållande i år 2013? 
Att jag har!
 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Tagit vara på dagarna och gjort spontana saker!

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Grubblat och gjort små saker till stora.

Favorit program på tv? 
Kollar aldrig tv, men favoritserier Pretty Little Liars och 90210 helt klart det här året!

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Jag packade eftersom vi åkte till Malta dagen efter, åt massa god tårta och var allmänt lycklig!

 
Finns det något som skulle kunna gjort ditt år bättre? 
Fler kvällar med fina vänner, mer resor, mindre ångest över att gå till skolan osv

Vad fick dig att må bra? 
Min underbara pojkvän, min familj och de få äkta vännerna som alltid finns där för mig

Vad ser du fram emot mest med 2014?
Att fylla 18, börja sista året på gymnasiet, fira en av mina närmsta vänners student och förhoppningsvis skaffa körkort!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Ta vara på dagarna, inse att du klarar 4 ½ månad ifrån honom, se saker ur fler perspektiv, SPARA PENGAR, res, gå på konserter och ligg i med träningen!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: