Emma

Modell: Emma Grann / Foto & redigering: Jag / Utrustning: Nikon D600, AF-S NIKKOR 50mm 1:1,8
 
Bjuder på fler bilder från fotograferingen med Emma eftersom det faktiskt blev en hel del bra bilder den dagen. Godmorgon på er,  en ny vecka är påbörjad och jag är som vanligt tröttast i världen. Men har haft en sjukt mysig helg som tillbringats hemma med familjen. Sällskapsspel, adventsmys och lyxmiddag fick min helg bestå av. Igår åkte jag hem till mitt hjärta där kvällen sen spenderades framför lite julfilmer. Börjar få julkänslor nu måste jag erkänna! Har fakiskt några få saker att se fram emot den här veckan, men att Andreas åker till Gran Canaria i en vecka på lördag är inte en av dom.. Jaja, vi hörs mina fina!





Raghda Harahsheh
10 December, 2013 - 10:59 / BLOGG: http://ragdisontheplanet.blogg.se/

åhh sjukt vackra bilder! Jag tror att jag är tröttaste personen ever på riktigt! vill sova varje sekund jag är vaken!

Svar: Tack så mycket :) haha!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: