helgens planer!

27 december redan. Om bara 5 dagar är det ett nytt år. 2014 börjar liksom snart. Ska bli så himla skönt med ett nytt år och nya mål. Men mindre skönt att vara utan min kärlek typ 80% av året..

Från det ena till det andra, imorgon är det lördag vilket innebär jobb 11.30-16.30 sen tjejmiddag hemma hos Claudia för att fira hennes födelsedag. Ska bli kul faktiskt! Får se om jag får tiden till att köpa en liten present till henne efter jobbet. (annars får du den i efterskott min vän hehe) Sover iallafall över där sen blir det jobb igen på söndagen. Thank god for jullov säger jag bara! Fördröjer kvällen med Grey's Anatomy som vanligt innan läggdags. Ha det fint.





Vart ska din pojkvän? :/

Svar: Till USA och gå på College :/ Kul för honom men mindre kul för mig haha!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: