jag behöver dig här, hos mig

 
Två bilder från i somras. Skolavslutningen var precis avklarad och jag var typ nöjdast i världen. Imorgon väntar ytterligare en skolavslutning, dock börjar den inte förrän efter alla lektioner och håller på till halv 6 för att vi ska slippa komma på fredagen. Det är ju skönt med en extra ledig dag liksom. Tycker tiden mellan höstlovet och jullovet gick extreeemt fort. Om inte ens en vecka är det jul, sen nyår och sen åker min kärlek ifrån mig samtidigt som skolan drar igång igen. Fyy.

Men från det ena till det andra.. idag fick jag köpt mina första julklappar! Känns skönt att veta exakt vad jag ska köpa iallafall, trots att jag är ute sist av alla som vanligt hehe. Resten av dagen har jag sovit bort kan man säga. Är så himla seg jämt och ständigt, behöver verkligen Andreas som alltid ger mig massa energi när jag mår såhär.. Jaja, godnatt på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: