min julafton i bilder


Nikon D5100, AF-S NIKKOR 18-55mm

Så här såg det ut på julafton hemma hos mig. Rejäl frukost, familjefoto, fika framför Kalle Anka, paketöppning, förberedande inför middagen och till sist middag (julklappsleken och några spel hann vi med också). Filmade under nästan hela paketöppningen så blev inte så mycket bilder just då. Ska slänga upp ett inlägg framöver med allt jag fick i julklapp hade jag tänkt! Nu ska jag kika Grey's tills jag somnar. Imorgon blir en lugn dag sen blir det hektigt hela helgen med jobb och födelsedagsfirande - men mer om det då. Godnatt. xx





Linafoto
28 December, 2013 - 01:16 / BLOGG: http://linafoto.blogg.se/

Åh vilket julbord!! Mumsigt :) Ser ut som du haft en jättemysig jul! God fortsättning!!

Svar: Det var helt sjukt gott, och hade verkligen en jättemysig jul! :) Detsamma! Gott nytt år på dig också! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: