sol, föreläsning och kvällens planer

Modell: Emma Grann / Foto & redigering: Jag / Utrustning: Nikon D600, AF-S NIKKOR 50mm 1:1,8
 
Hellur, solen skiner nu efter några timmars spöregn vilket är väldigt skönt. Efter lunch ska vi nämligen ta en promenad till en skola för att lyssna på Paolo Robertos föreläsning i två timmar. Ska bli intressant faktiskt men är verkligen hur trött som helst så får se om jag lyckas hålla mig vaken! Tar mig sedan hem till Andreas där resten av dagen spenderas, natten också dessutom. Vardagsmys! Blev precis klar med engelskuppgiften så ska kika ett avsnitt av julkalendern innan lunch. Ha en fortsatt fin onsdag.





Rebecca&Mathias
04 December, 2013 - 10:45 / BLOGG: http://twoplusone.se

Låter väldigt intressant & riktigt fina bilder! :) Ha en fortsatt fin Onsdag! :)

Hemma Hos Felicia
04 December, 2013 - 10:45 / BLOGG: http://feliciahblogg.webblogg.se/

gud vilken fin bild! :)

Svar: Tack snälla! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: