Sven


Vilken natt! Huset har skakat hela natten och gör fortfarande. Stormen Sven var så mycket värre än Simone ärligt talat! Blev rätt chockad när jag möttes av en snöstorm efter jobbet igårkväll haha. Det gick förresten rätt bra igår att jobba för första gången. Jobbade över till och med så blev ett pass på 5h. Var mycket vid kassan och packade ner alla beställningar och städade matsalen. Hoppas på att lära mig kassan helt nästa gång! Idag mina vänner är jag hemma pga stormen och pga huvudvärk. Men har sovit hela 12 timmar hehe, så nu är jag lite piggare iaf! Mamma ska köra upp mig till bussen strax så jag kan ta mig in till stan för några ärenden. Under kvällen blir jag hemma med min kära mor och pojkvän framför Idol och god mat! Ha det bra så hörs vi mer senare, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: