HAIRCUT.


Blir klippt av Cornelia // Efteråt med Sarisen
// Resultatet // Älskling va snygg redan som liten han!

Så vad gjorde jag idag då? Efter gymmet tog jag en promenad bort till Drottning Blanka skolan där jag mötte upp Sara och Cornelia. Cornelia behövde nämligen en "hårmodell" idag som hon skulle klippa under en lektion och det fick bli jag! Hon tvättade håret på mig, klippte toppar och uppklippt sen fick jag även hårinpackning i 10 minuter. Sjukt imponerad på hur duktig hon är redan efter ett halvår!

Efter klippningen gick vi till Subway och åt tillsammans, sen tog jag bussen hem med älsklingen. Riktigt bra dag från början till slut hihi. Nu ska jag titta på en skräckis tillsammans med världens finaste kille. Tur han ska sova med mig inatt annars hade jag aldrig vågat. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: