I'M BACK.


mitt motto these days. tänk på det nästa gång ni åker hem istället för att träna!

Guuud vad skönt det var att träna idag! Under tiden i skolan idag var jag allt annat än taggad på att träna. Försökte komma på en ursäkt för att åka hem och sova istället typ. Men icke! Drog mig till gymmet och det ångrar jag inte för fem öre. Körde armar, rygg och lite mage idag. Imorgon blir det ännu mer mage + rumpa och ben tillsammans med Sara. Woopa! 

Då jag kom hem gjorde jag direkt en hårinpackning som jag sitter i med just nu. Så ska ta mig en dusch efter detta inlägget sen äta middag. - blir alltid så himla hungrig efter träning! Sen ska jag ta det lugnt resten av kvällen, se på Vänner som vanligt och ge mig själv en rejäl sovmorgon imorgon. Kung, vi hörs.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: