morgon-smoothie.



Goooodmorning everyone! Vaknade redan vid 11 idag, rätt tidigt för att vara jag på en lördag. Vaknade iallafall på rätt sida idag så känner på mig att dagen kommer bli awesome. Började dagen med att göra mig själv en smoothie till frukost. Björnbär, hallon, blåbär, banan, ananas och fil. Smaskens blev den! Älskar att kunna sova ut, tänka ut en bra frukost och verkligen lägga tid på att få den god. Och sen kunna ta några goa bilder på den. Älskar att det är helg med andra ord.

Senare idag ska jag hem till Sara för att fira henne (igen), men denna gången med alla mina favorit brudar. Blir nog finemang! Alla är taggade på att festa också, så får se om vi hittar någonting. Tvivlar inte på att vi får kul ikväll iallafall. 





marialala.blogg.se
23 Februari, 2013 - 13:31 / BLOGG: http://marialala.blogg.se/

Testa göra smoothie med yoghurt istället för fil, blir mycket godare :D

Svar: Haha ja jag vet att det blir de :( men vi hade ingen yoghurt </3
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: