ONE OF ALL THE BENEFITS.



En av alla fördelar med att ha en pojkvän måste ändå vara att man kan sno hans kläder ibland! Som idag till exempel. Bara för att jag frös och för att Älskling själv inte skulle använda tröjan så tog jag på mig den så fort jag kunde hehe. Eftersom min skola dessutom är svinkall så har tröjan varit perfekt att ha på sig idag. Så tack hjärtat mitt, du får tillbaka den om några dagar hihi ♥ 

För övrigt så är Richard (systers pojkvän) här på middag ikväll, och ska sova över. Känns så konstigt när han är här medan syster är i Karibien. Usch vad jag saknar henne! Men det är mysigt ändå. Blir go middag och massa tjöt. Kanon slut på en go dag - xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: