strax efter midnatt.

Haft fullt upp det senaste så har inte kunnat ge er flera inlägg om dagen, men det innebär att ni får reda på massor i varje inlägg istället vilket jag anser mycket roligare. Woopa! 




Igår åkte jag som sagt hem till Sara för att fira hennes födelsedag. Vi stoppade i oss en massa frukt tillsammans med mörk & vit choklad. Supergott verkligen! Sen låg vi och pratade i flera timmar och somnade tillslut gott efter att ha kollat på Trassel, som hon fick i present av mig. Tack för en riktigt go kväll Saris! Idag gick jag på stan med syster en sista gång innan hon åker. Hittade så sjukt mycket men låter nästa studiebidrag få den smällen istället. Den som väntar på nått gott..! Fast köpte trots det en tröja från Ginatricot och en alla-hjärtans-dag-present till min Älskling. Tyckte jag förtjänade det, och presenten förtjänar Älskling så varför inte? Längtar redan tills imorgon så han kan få sin present hihi. 

När jag kom hem pysslade jag med tavlorna litegranna. Spray-målade ramar, valde ut vilka bilder jag skulle använda, klippte dom, tejpade osv. Imorgon ska pappa hjälpa mig spika upp allting. Hoppas det blir lika snyggt som jag vill ha det. Visar resultatet imorgon ska ni se!
Nu blir det "Vänner", puss så länge.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: