te amo.


Bild från i måndags på fina mami.
 
Har inte lyckats helt med skolgången denna veckan känner jag, haha. I måndags var jag för trött för att gå i skolan och hade huvudvärk så jag blev hemma. I tisdags var jag ledig för att vara hårmodell för Cornelia och idag ställde jag klockan på 8.15 istället för 6.15 så försov mig helt enkelt. Fick ta bussen vid halv 10 och ta en promenad från stationen till skolan. Men lika glad är jag ändå! 

Nu har vi en engelska lektion och mediakommunikation kvar sen ska jag till stan och möta upp mamsen. Studiebidraget kom ju idag så ska inhandla lite nytt. Lägger upp bilder ikväll om jag fyndar något! Ha en fortsatt superbra dag.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: