wild swan.



Varit en helt okej dag för att vara måndag. Eller mer än okej faktiskt! Suttit i några timmar sammanlagt med syster och redigerat/förminskat/laddat upp bilder som vi ska skicka till Fuji och skriva ut. 100 bilder för bara 29 kr, rätt bra pris tycker jag! Sen kom min älskling förbi här en stund och myste med mig. Vi halv-såg en film men pratade och gosade mest. Hihi bäst är du. Blev sedan systers Pasta Carbonara till middag och nu har jag och Richard precis ställt in en kladdkaka i ugnen. Syster drog iväg för att jobba kvällspass 8-23.30, stackarn. Så får roa mig själv ikväll. Ska äta kladdkaka och se på film/Vänner hade jag tänkt. Bra skönt att kunna sova till halv 12 imorgon typ. Gaaaalet nice. Vi hörs, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: