DRÖMMER LITE BA.

Sitter just nu och redigerar en hel hög med bilder från min storasysters och hennes pojkväns resa till Karibien. Dom fick bland annat bada med delfiner och massa andra djur, och under tiden var det en fotograf som tog kort på allting. Så coolt! En sådan fotograf vill jag lätt bli, hehe. Hur som, sitter här och drömmer mig bort lite och håller tummarna för att min och Jasmines resa blir som vi tänkt.

Har suttit och tittat på Vänner nästan hela dagen så behövde en liten paus kände jag. Men nu är alla bilder snart klara och då fortsätter jag med säsong 2!

Imorgon blir det skola hur konstigt jag än mår. Orkar inte vara hemma mer och vill träffa mina fina på skolan och min pojkvän. Så upp tidigt imorgon! Vi hörs, puss.

2   a v   b i l d e r n a 


 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: