f r i e n d s



Har så fruktansvärt ont i magen idag och är hur trött som helst, så längtar bara efter att komma hem. Louise kom förbi min skola förut också, med hela 6 säsonger av serien Vänner. Så har äntligen någon serie att kolla på igen, woho. Tack Louise!  Börjar redan då jag kommer hem.

Nu har vi en och en halv lektion kvar. Engelska och matte, sen tar jag bussen hem. Ska bli så skönt!
Vi hörs nog senare, puss.
 





A D E L I N A
10 Januari, 2013 - 12:59 / BLOGG: http://adelinanorstrom.devote.se

Hej! Har precis fixat en bloppis i min blogg där jag säljer allt från kläder till kamera, skor osv. Skulle betyda jätte mycket om du ville ta dig en titt, tar inte mer än en minut! Hoppas du får en fortsatt bra dag, kram! :D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: