gårdagen + outfit

Gårdagen såg pretty much ut såhär; Buss/bil till skolan där två lektioner väntade, planerade då en kortfilm med min grupp jag ska jobba med, promenerade till gymmet med älskling, tog bussen hem till honom vid 17:15 sen var vi där resten av kvällen. Vi båda var helt slut så vi däckade vid halv 9 till Prison Break. Vilket fick mig att missa bussen så var inte hemma förrän halv 11 ungefär. La mig då och tittade på Vänner halva natten. Var tvärpigg eftersom jag redan sovit typ en timme hehe. Vilket resulterade att jag blev hemma från skolan idag. Men har ändå spenderat dagen på bästa sätt. Nu ska jag fika lite med te och en bulle och fortsätta titta på Vänner. Var på en promenad med min fina pappa förut så måste försöka få upp värmen i kroppen, då gör te susen! Lägger upp bilder senare, puss.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: