like a dream come true.


Har fortfarande inget minneskort så det fick bli lite Iphone-bilder, hoppas dom duger! Ska fixa minneskort i veckan.

Har aldrig riktigt gått runt och lärt känna området där jag bor, ändå har jag bott här i snart 5 månader. Så idag tyckte både jag och pappa att det var dax för mig att få se litegranna! Vi klädde på oss och gick runt i säkert en timme. Helt fantastiskt! Det är så himla fint här jag bor. Vi gick längs havet hela tiden, såg svanar simma omkring, solen som speglade sig och allting. Så vackert! Finns inte ord för hur mycket jag längtar till första sommaren här nere. 40 meter till både en strand och kanonbra klippor liksom, vad mer kan man begära? Kommer bli en underbar sommar, är nästan helt 100 på det.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: