one step closer.


Nu är helgen över och en ny vecka är påbörjad. Har haft den mysigaste helgen på länge faktiskt. Först en lyckad tjejkväll med mina favoriter. Sen spenderades resten av helgen med min kärlek + min syster och hennes kärlek. Otroligt mysigt har jag haft det! Igår åkte Andreas hem vid 3 tiden och på kvällen åkte jag in till stan med syster och Richard för att sova över hos dom. Vi kikade lite jobb och så, sen somnade jag efter ett Vänner-avsnitt. Idag efter skolan ska jag ha årets första gympass. ÄNTLIGEN! Ska bli så otroligt skönt. Tränade även styrka och kondition nu på idrotten, och det känns i kroppen redan haha. Men jag taggar träning, därefter åker jag hem och tittar på Vänner resten av kvällen. Ha de!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: